Historias de onte

HistoriaA orixe da nosa parroquia da Milagrosa remntase ao ano 1942. O prroco de San Froiln. D. Xos Fernndez Nez, debido numeroso pobo existente, inaugura o 20 de decembro deste mesmo ano un lugar de culto, a capela da Nosa Seora do Perpetuo Socorro. Este local fora alugado e estaba situado na avenida da Corua. Nesta capela gardbase o Santsimo Sacramento e celebrbase a Santa Misa os domingos e das festivos s 10 da ma. Por estas mesmas datas inaugurronse tres escolas para esta barriada promocionadas polo mesmo D. Xos F. Nez. En setembro de 1945 adqurense tres parcelas de terreo (4.229 m2 en total), e , en outubro de 1947, mrcase unha casa con das plantas e terreo por detrs da mesma, 625 m2 de superficie, altura do nmero 157 da avenida da Corua. A primeira pedra da igrexa colcase o 23 de febreiro do ano 1946, asistindo a este acto o bispo da diocese, D. Rafael Balanz. Planos e memoria foron redactados polo arquitecto municipal, D. Ruperto Snchez Nez. As obras comezaron inmediatamente. O 17 de xuo de 1948 estaba rematada a estrutura: muros e teito. O contratista foi D. Rodolfo Lama Prado, enxeeiro de camios. Continuaron as obras de acondicionamento dos locais comezando pola capela lateral dedicada Nosa Seora do Perpetuo Socorro. Esta veu a sustituir capela ubicada na avenida da Corua para o culto deste barrio. As outras obras, ademais da capela, continuando ata o ano 1961, realizadas polo contratista Xos Gmez Gonzlez. A maior parte das imaxes foi obra do escultor composteln Manuel Miranda. E nos talleres Parcero, tamn en Santiago, confeccionronse os retablos e os plpitos durante 11 anos. O 16 de xaneiro de 1951 bendcese a igrexa e celbrase a misa dominical s 12 da ma por ser insuficiente a capela. Con data 31 de outubro de 1961, Don Antonio Ona de Echave, bispo da diocese, expide o Decreto de divisin de Parroquias e a ereccin de 5 novas na cidade, entre elas a da Milagrosa, que se formou con territorios segregados das antigas parroquias de Albeiros, San Froiln e San Pedro. O 2 de decembro de 1961 toma posesin como primeiro prroco da Milagrosa D. Xos Varela Espaa e dous coadxutores, D. Xos Valcarce D. Armando V. Crespo.

Historia Historia