Aberta inscrición para o novo curso  CATEQUESE DE CONFIRMACIÓN 2020-2021

CATEQUESE DE CONFIRMACIÓN 2020-2021

A actual situación xerada pola pandemia da Covid-19 limita a nosa capacidade para a celebración das reunións e xuntanzas na comunidade parroquial. Namentres a situación non se normalice cremos convinte suspender as reunións semanais cos nenos e nenas de catequese da maneira que se viña facendo.

Ata entón, a catequese de Confirmación na parroquia este curso consistirá na participación na Eucaristía Dominical

Temos prevista algunha reunión coas nais e pais a fin de ofrecer materiais e recursos para poder traballar na casa e fortalecer a igrexa doméstica.

É NECESARIA INSCRICIÓN:

Prazo aberto

XA ESTÁ DISPOÑIBLE NO DESPACHO PARROQUIAL A FICHA DE INSCRICIÓN (Luns, Martes, Mércores e Venres de 18:00-19:30h)

*A MAIOR BREVIDADE POSIBLE ESTARÁ DISPOÑIBLE A FICHA E CALENDARIO PARA DESCARGA NESTA MESMA PÁXINA WEBCONFIRMACIÓN 2020-2021

PRIMEIRA REUNIÓN NAIS E PAIS

15 de Outubro 20:15h.

AS DATAS ESTÁN SUXEITAS A POSIBLES CAMBIOS EN FUNCIÓN DA EVOLUCIÓN DA SITUACIÓN SANITARIA